عشق رازی است مقدس برای کسانی که عاشقند

میمیرم برات   

 نمی دونستی میمیرم بی توهو بدون چشات   

 رفتی از برم    

 تو نمی دونستی که دلم مست به ساز صدات   

 آرزومه که نمی دونستی که من میمیرم برات   

 میمیرم برات

 عاشقم هنوز

 نمی خواستی که بمونی و بسوزی به ساز دلم   

  گفتی من میرم

 تو میخواستی بری تا فردا، باور خوشگلم   

 برو راهی نیست تا فردا، باور خوشگلم   

 سفرت بخیر

 اگه میری از اینجا تک و تنها تا یه شهر دور   

 برو که رفتن بدون ما میرسه به یه دنیا نور   

 سفرت بخیر

 برو گر شکستی ز من میتونی دوباره بساز   

 از دلی شکسته نا امید و خسته تو بازغرور   

 نمی خوام بیام

 نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی   

 نمی خوام ازت

 نمی خوام مثه یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی   

 برو تا بزرگی، می خوام که فقط آرزوم بشی    

 نمی خوام بیام

 نمی خوام میون تاریکی من تو حروم بشی   

 نمی خوام ازت

 نمی خوام مثه یه شمع بسوزی برام تو تموم بشی   

 برو تا بزرگی، می خوام که فقط آرزوم بشی   

                                                 

                           

عشق رازی است مقدس برای کسانی که عاشقند،

‌عشق برای همیشه بی‌کلام می‌ماند؛

 اما برای کسانی که عشق نمی‌ورزند،

 ‌عشق شوخی بی‌رحمانه‌ای بیش نیست

نظرات 1 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ق.ظ http://mob2m.blogfa.com

سلام خدمت دوست عزیز
امیدمارم که خوب باشی

وبلاگ من هم امده شده و مطلب جدید گذاشتم اگه تونستی یه سر بزن
دوستدارت منصور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد